19 травня
Тема: Дискусія на одну з тем: «Гроші. Навіщо збирати? Де зберігати? На що витрачати? Як заощаджувати?», «Мовна мода – це добре чи погано?».
5 травня
4 травня
28 квітня
14 квітня
13 квітня
7 квітня
Тема: Орфографічна норма
7 квітня
6 квітня
31 березня
31 березня
30 березня
30 березня
10-А,Б Українська мова
Урок
мовленнєвого розвитку Тема: Дискусія на одну з тем: «Гроші. Навіщо збирати? Де зберігати? На що витрачати? Як заощаджувати?», «Мовна мода – це добре чи погано?».
Завдання уроку:
1. Поміркуйте над зазначеними в темі проблемами
2. За бажанням можете написати на одну з тем есе та надіслати мені
19 травня
10-А,Б Українська література
Тема: Контрольна робота з теми "Модерна українська поезія"
Завдання уроку:
1. У документі за посиланням уточніть свій варіант Варіанти
2. У документі виберіть завдання вашого варіанту, виконайте роботу в друкованому вигляді і надішліть мені на електронну адресу. Чекаю сьогодні!!! Контрольна робота "Поезія"
Увага! Інформація для тих, хто СПИСУЄ, скопійовані уривки-відповіді на питання я у ваших документах бачу, тому вони не будуть зараховані!!!
12 травня1. У документі за посиланням уточніть свій варіант Варіанти
2. У документі виберіть завдання вашого варіанту, виконайте роботу в друкованому вигляді і надішліть мені на електронну адресу. Чекаю сьогодні!!! Контрольна робота "Поезія"
Увага! Інформація для тих, хто СПИСУЄ, скопійовані уривки-відповіді на питання я у ваших документах бачу, тому вони не будуть зараховані!!!
10-А,Б Українська мова
Тема: Контрольне есе про явище природи, яке викликає захоплення
Завдання уроку:
1. При написанні есе не забувайте рекомендації щодо його структури Есе
2. Напишіть есе про явище природи, яке у вас викликає найбільше захоплення. У тезі назвіть це явище. В аргументах обгрунтуйте, чому воно у вас викликає захоплення. На підтвердження аргументів наведіть приклад із власного життя та з літератури (можна художньої або наукової) про це явище.
3. Роботу виконувати в електронному вигляді. Написане від руки нерозбірливим почерком може знизити оцінку. Просто скачане з Інтернету оцінюється в 3 бали.
4. Надсилати есе сьогодні-завтра.
12 травня
10-А,Б Українська література
Тема: Драматичний етюд О.Олеся «По дорозі в казку».
Завдання уроку:
1. Прочитайте драматичний етюд О.Олеся "По дорозі в казку"
2. У зошиті зробіть порівняльну характеристику з поемою І.Франка "Мойсей" за пунктами, що є в таблиці, а також дайте відповідь на питання під таблицею. Таблиця
3. Відповіді чекаю до наступного понеділка
3. Відповіді чекаю до наступного понеділка
Увага! Інформація для тих, хто СПИСУЄ, абсолютно однакових відповідей на питання й таблиць бути не може. Усі вони будуть оцінюватися однаковими оцінками 4 бали
(і ті, хто поділився, і ті, хто списав)
5 травня
10-А,Б Українська мова
Тема: Відмінювання іменників у кличному відмінку
Завдання уроку:
1. Вивчіть правила відмінювання іменників у кличному відмінку слайди 22-25 презентації та виконайте вправи, які розташовані на цих слайдах Іменник
2. Фото роботи надіслати мені до четверга!!!
5 травня2. Фото роботи надіслати мені до четверга!!!
10-А,Б Українська література
Тема: «Чари ночі» – перлина інтимної лірики.
Експресивне висловлювання патріотичних почуттів в поезії «О слово рідне! Орле скутий!..».
Завдання уроку:
1. Опрацювати теоретичний матеріал на сторінках підручника 210-212
2. У зошиті скласти паспорти поезій «Чари ночі», «О слово рідне! Орле скутий!..», план паспорту поезії за посиланням Паспорт поезії
3. Вивчити поезію «Чари ночі» напам'ять, поезію перевірятиму в режимі онлайн по Viber, індивідуально, починаючи з наступного вівторка.
4. Фото паспортів поезій надіслати мені до четверга!!!
4. Фото паспортів поезій надіслати мені до четверга!!!
4 травня
10-А,Б Українська мова
Тема: Відмінювання іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку однини
Завдання уроку:
1. Вивчіть правила відмінювання іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку однини та виконайте вправи, які розташовані під таблицею правил, в робочому зошиті або в документі Р.в.однини
2. Фото роботи або документ надіслати мені сьогодні!!!
2. Фото роботи або документ надіслати мені сьогодні!!!
4 травня
10-А,Б Українська література
Тема: Олександр Олесь. Життя і творчість, світоглядні переконання митця.
Тема: Олександр Олесь. Життя і творчість, світоглядні переконання митця.
1. Опрацювати теоретичний матеріал на сторінках підручника 208-209
2. Виконати завдання :
1) сдати письмову відповідь на питання 2-3, ст 208
2) скласти "Сонечко" за цитатою ст 209 "Значення творчості О.Олеся"
2) скласти "Сонечко" за цитатою ст 209 "Значення творчості О.Олеся"
3. Фото роботи надіслати мені сьогодні!!!
28 квітня
10-А,Б Українська мова
Тема: Відмінювання іменників в родовому відмінку множини
Завдання уроку:
1. Вивчіть слайди 15-20 із презентації та виконайте вправи, які є на слайді 21, в робочому зошиті Відмінювання
2. Фото роботи надіслати мені сьогодні!!!
28 квітня2. Фото роботи надіслати мені сьогодні!!!
10-А,Б Українська література
Тема: Аналіз поезій М.Вороного «Блакитна Панна» та «Інфанта»
27 квітняТема: Аналіз поезій М.Вороного «Блакитна Панна» та «Інфанта»
Завдання уроку:
1. Опрацювати теоретичний матеріал на сторінках підручника 205-207
2. У зошиті скласти паспорти поезій «Блакитна панна», «Інфанта», план паспорту поезії за посиланням Паспорт поезії
3. Вивчити поезію «Блакитна панна» напам'ять, поезію перевірятиму в режимі онлайн по Viber, індивідуально, починаючи з середи.
4. Фото паспортів поезій надіслати мені сьогодні!!!
4. Фото паспортів поезій надіслати мені сьогодні!!!
10-А,Б Українська мова
Тема: Відмінювання іменників в орудному відмінку однини та множини.
Завдання уроку:
1. Вивчіть слайди 13-14 із презентації та виконайте вправи, які є на слайді 15, в робочому зошиті Відмінювання
2. Фото роботи надіслати мені сьогодні!!!
2. Фото роботи надіслати мені сьогодні!!!
27 квітня
10-А,Б Українська література
Тема: Микола Вороний. Життєвий шлях та багатогранна діяльність митця.
21 квітняТема: Микола Вороний. Життєвий шлях та багатогранна діяльність митця.
1. Опрацювати теоретичний матеріал на сторінках підручника 204-205 та за посиланням М.Вороний
2. Виконати завдання на вибір:
1) середній рівень: скласти "Сонечко" -
2) достатній рівень: скласти таблицю "Грані діяльності М.Вороного ";
3) високий рівень: скласти план "М.Вороний - багатогранна особистість в українській культурі"
2) достатній рівень: скласти таблицю "Грані діяльності М.Вороного ";
3) високий рівень: скласти план "М.Вороний - багатогранна особистість в українській культурі"
3. Дати письмову відповідь на питання 2, ст 205
4. Фото роботи надіслати мені сьогодні!!!
4. Фото роботи надіслати мені сьогодні!!!
10-А,Б Українська мова
Тема: Відмінювання іменників у давальному та місцевому відмінках
Завдання уроку:
1. Для перевірки вивченого про іменник - виконання тестів за варіантами Варіанти
2. Після виконання тестів вивчіть слайди 7-12 із презентації та виконайте вправи, які є на слайдах 7-12, в робочому зошиті Відмінювання
3. Підсумки написання контрольного есе Есе вчителя
21 квітня
10-А,Б Українська література
Тема: Контрольний твір за драмою-феєрією Лесі Українки «Лісова пісня».
Тема: Контрольний твір за драмою-феєрією Лесі Українки «Лісова пісня».
Завдання уроку:
1. Прочитати рекомендації та обрати одну з тем для твору Теми
2. Написати твір відповідно до рекомендацій в електронному вигляді до четверга та надіслати електронною поштою.
1. Прочитати рекомендації та обрати одну з тем для твору Теми
2. Написати твір відповідно до рекомендацій в електронному вигляді до четверга та надіслати електронною поштою.
14 квітня
10-А,Б Українська мова
Тема: Контрольне есе
Завдання уроку:
1. Уважно прочитайте рекомендації Есе
2. Напишіть есе на одну із запропонованих тем.
3. Бажано виконувати в електронному вигляді. написане від руки нерозбірливим почерком може знизити оцінку.
4. Надсилати есе сьогодні-завтра.
14 квітня
10-А,Б Українська література
Тема: Міфологічні образи драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня».
Тема: Міфологічні образи драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня».
Завдання уроку:
1. Опрацюйте в презентації слайди, які відповідають темі уроку Лісова пісня
2. Пропрацюйте з текстом твору та заповніть третю колонку таблиці Цитатна характеристика - можна внести відповіді в таблицю електронно або записати в стовпчик в робочому зошиті
3 Надіслати відповіді мені сьогодні-завтра.
4. Вивчити напам'ять останній монолог Мавки ("О, не журися за тіло..." до кінця). Поезії прийматиму, як завжди в середу-четвер.
4. Вивчити напам'ять останній монолог Мавки ("О, не журися за тіло..." до кінця). Поезії прийматиму, як завжди в середу-четвер.
Увага! інформація для тих, хто не надсилає мені виконані завдання, просто виконання тестів я вам не зарахую
13 квітня
10-А,Б Українська мова
Тема: Групи іменників на -Р-. Відмінювання іменників
Завдання уроку:
1. Для повторення вивченого на попередніх уроках про іменник виконайте в робочому зошиті вправу з підручника за варіантами Робота з текстом
!!! Хто забув відмінки іменників, скористайтеся підказками Відмінки
!!! Хто забув відмінки іменників, скористайтеся підказками Відмінки
2. Після виконання вправи вивчіть слайд 7 із презентації та виконайте граматичне завдання в зошиті Іменник
13 квітня
10-А,Б Українська література
Тема: Образи драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня».
2. Опрацювати теоретичний матеріал на сторінках підручника 178-181
3. Заповнити таблицю в робочому зошиті Образи та дати письмові відповіді на питання. розміщені під таблицею
Тема: Образи драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня».
Завдання уроку:
1. Щоб перевірити рівень засвоєння матеріалу минулого уроку, виконайте тестове завдання
Код доступу528843, відкривши посилання join.naurok.ua Дійсний до завтра 10.00 Діти, оцінку дивіться не загальну, а кількість правильних відповідей
Якщо ви виконаєте тест самостійно, без підказок, то ви засвоїли матеріал минулого уроку.2. Опрацювати теоретичний матеріал на сторінках підручника 178-181
3. Заповнити таблицю в робочому зошиті Образи та дати письмові відповіді на питання. розміщені під таблицею
Завдання і з мови, і з літератури надіслати мені на перевірку будь-яким способом: чи електронною поштою чи на Viber
10-А,Б Українська мова
Контрольна роботаТема: Орфографічна норма
Завдання уроку:
1. У документі за посиланням уточніть свій варіант та отримайте код доступу до тестових завдань Варіанти
2. Після виконання тестових завдань у документі виберіть завдання вашого варіанту та виконайте ІІ частину роботи. ІІ частина роботи
!!! Тестові завдання будуть відкриті 1 день. Не зволікайте! Оцінка буде спільна за 2 частини роботи. ІІ частину виконувати в друкованому вигляді і надсилати на електронну адресу. Чекаю до четверга.
7 квітня
10-А,Б Українська література
Тема: Драма-феєрія Лесі Українки «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна
основа сюжету.
Тема: Драма-феєрія Лесі Українки «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна
основа сюжету.
Завдання уроку:
1. Опрацювати теоретичний матеріал на сторінках підручника 176-177
2. Переглянути презентацію, зробити конспект у вигляді таблиці та виконати письмові завдання, які виділені в червоних рамках на слайдах презентації Паспорт твору
!!!Якщо в презентації не прочитуються якісь слайди, то її треба скачати
!!!Якщо в презентації не прочитуються якісь слайди, то її треба скачати
6 квітня
10-А,Б Українська мова
Тема: Відмінювання іменників
Завдання уроку:
1. Опрацювати теоретичний матеріал та виконати вправи за посиланням Відмінювання
!!! Напам'ять вивчити розподіл іменників на відміни та групи
!!! Напам'ять вивчити розподіл іменників на відміни та групи
6 квітня
10-А,Б Українська література
Контрольна робота
Тема: Модерна українська проза
Контрольна робота
Тема: Модерна українська проза
Завдання уроку:
1 У документі за посиланням знайдіть свій варіант Варіанти
2. У документі виберіть завдання вашого варіанту Контрольна робота та виконайте роботу
!!! Роботу виконувати в друкованому вигляді і надсилати на електронну адресу.
1 У документі за посиланням знайдіть свій варіант Варіанти
2. У документі виберіть завдання вашого варіанту Контрольна робота та виконайте роботу
!!! Роботу виконувати в друкованому вигляді і надсилати на електронну адресу.
31 березня
10-А,Б Українська мова
Тема: Число іменників. Іменники,
що мають лише форму однини або множини.
Завдання уроку:
1. Опрацювати теоретичний матеріал в зошиті для правил або за посиланням Число іменників
2. Виконати вправи в робочому зошиті, записавши "число, класна робота"
31 березня
10-А,Б Українська література
Урок мовленнєвого розвитку
Тема: Практичне заняття: аналіз художніх засобів та віршової мови поезій Лесі Українки
Урок мовленнєвого розвитку
Тема: Практичне заняття: аналіз художніх засобів та віршової мови поезій Лесі Українки
Завдання уроку:
1 У документі за посиланням знайдіть свій варіант Варіанти
2. Оберіть таблицю для вашого варіанту Практична робота
3. Проаналізуйте заданий уривок, заповнивши третю колонку цитатами
4. Надішліть заповнені таблиці на електронну адресу gala.nazarencko2014@gmail.com
Можна завдання виконувати і в письмовому (в зошиті), і в друкованому вигляді.
3 Увага!!! Підготовка до контрольної роботи - прочитайте документ Рекомендації
1 У документі за посиланням знайдіть свій варіант Варіанти
2. Оберіть таблицю для вашого варіанту Практична робота
3. Проаналізуйте заданий уривок, заповнивши третю колонку цитатами
4. Надішліть заповнені таблиці на електронну адресу gala.nazarencko2014@gmail.com
Можна завдання виконувати і в письмовому (в зошиті), і в друкованому вигляді.
3 Увага!!! Підготовка до контрольної роботи - прочитайте документ Рекомендації
30 березня
10-А,Б Українська мова
Урок мовленнєвого розвитку
Тема: Письмове
складання розповіді про подорож
Україною або світом
із зазначенням назв
мешканців відвіданих місць
Завдання уроку:
1. Твір-розповідь про подорож може бути написаний у формі екскурсії, відгуку, листа другу з описом вражень, а також у формі щоденника подорожі, приклад твору за посиланням Твір-розповідь
2. У творі потрібно використати назви мешканців відвіданих місць. Такі слова не завжди легко утворити, тому можете скористатися підказками за посиланням Катойконіми
3. Обсяг твору повинен бути 3 сторінки.
4. Надсилати твори на електронну адресу gala.nazarencko2014@gmail.com
Щоб дізнатися, у якому вигляді надсилати - перейдіть за посиланням Форма листа
5. Твори чекаю до середи.
4. Надсилати твори на електронну адресу gala.nazarencko2014@gmail.com
Щоб дізнатися, у якому вигляді надсилати - перейдіть за посиланням Форма листа
5. Твори чекаю до середи.
30 березня
10-А,Б Українська література
Тема: Ідейно-художній аналіз поезій Лесі Українки «Contra spem spero!», «Мріє, не зрадь», «Стояла я і слухала весну…»
Тема: Ідейно-художній аналіз поезій Лесі Українки «Contra spem spero!», «Мріє, не зрадь», «Стояла я і слухала весну…»
Завдання уроку:
1. Опрацювати теоретичний матеріал на сторінках підручника 168-173
2. Скласти паспорти поезій «Contra spem spero!», «Мріє, не зрадь», «Стояла я і слухала весну…»
3. Вивчити поезію «Contra spem spero!» напам'ять, поезію перевірятиму в режимі онлайн по Viber, індивідуально, починаючи з середи.
4. Виконані вами матеріали попереднього уроку за біографією Лесі Українки сьогодні надіслати мені на електронну адресу.
17 березня
4. Виконані вами матеріали попереднього уроку за біографією Лесі Українки сьогодні надіслати мені на електронну адресу.
17 березня
10-А,Б Українська мова
Тема: Морфологія як наука про частини мови. Граматичне значення слова. Іменник. Рід іменників
Завдання уроку:
1. Опрацювати теоретичний матеріал на сторінках підручника 203,204,207 та за посиланням Іменник
2. Виконати вправи в робочому зошиті, записавши "число, класна робота"
за посиланням Вправи
3. Зробити коментар-звіт на сторінці блогу про виконану роботу
17 березня
10-А,Б Українська література
Тема: Лесі Українка. Життєвий і творчий шлях
Завдання уроку:
1. Опрацювати теоретичний матеріал на сторінках підручника 166-167 та за посиланням Леся Українка
2. Виконати завдання на вибір:
1) високий рівень: написати нарис: "Я буду вічно жити, я в серці маю те, що не вмирає";
2) достатній рівень: скласти кросворд "Стежками Лесі Українки";
3) середній рівень: скласти хронологічну таблицю життєвого шляху Лесі Українки
2) достатній рівень: скласти кросворд "Стежками Лесі Українки";
3) середній рівень: скласти хронологічну таблицю життєвого шляху Лесі Українки
3. Зробити коментар-звіт на сторінці блогу про виконану роботу
16 березня
10-А,Б Українська мова
Тема: Розрізнення прислівників і співзвучних сполук 1. Опрацювати теоретичний матеріал за посиланням Правопис прислівників
2. Виконати вправи в робочому зошиті, записавши "число, класна робота": Вправи
3. Зробити коментар-звіт на сторінці блогу про виконану роботу
16 березня
10-А,Б Українська література
Тема: Образне слово поетичного модернізму. Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» – зв’язок із зарубіжною літературою, «нова» драма на межі століть.
Тема: Образне слово поетичного модернізму. Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» – зв’язок із зарубіжною літературою, «нова» драма на межі століть.
Завдання уроку:
1. Опрацювати теоретичний матеріал за посиланням Поетичний модернізм
2. У робочий зошит записати тему урока та скласти клоуз-тести (речення з пропусками ключових слів або незакінчені речення), які продемонструють вашу обізнаність з матеріалом, що вивчається.
3. Зробити коментар-звіт на сторінці блогу про виконану роботу.
Коломоєць Артем роботу виконав
ОтветитьУдалитьГетьман Сергій роботу виконав.
ОтветитьУдалитьРоботу виконано
ОтветитьУдалитьПолторацька Анастасія роботу виконала
ОтветитьУдалитьОтрішко Денис роботу виконав за 30 і 31
ОтветитьУдалитьРоботу виконала
ОтветитьУдалить